SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
A szállítás módjai
Termékeink szállításának logisztikáját a General Logistics Systems Hungary Kft (GLS), vagy a Foxpost végzi.
A szállítás és az átvétel módjai a következők lehetnek:
1. Futárszolgálat – csak belföldre
A termékeinknek várható szállítási határideje futárszolgálattal 2-3 munkanap.
Jelenleg futárszolgálattal történő kiszállítás Magyarország területére kérhető. Ha futárszolgálatos házhoz szállítással szeretné megkapni rendelését, akkor csomagját a GLS, vagy Foxpost fogja kiszállítani, általában a vásárlást követő munkanapon 8-17 óra között. Ha a már feladott csomag kiszállításával kapcsolatban kérdés merül fel, kérjük, közvetlenül a GLS honlapját (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes), ill. ügyfélszolgálatát keressék meg, a feladás után ők tudnak a csomag sorsáról tájékoztatást adni. Az elérhetőségüket, illetve a feladott csomagazonosító számát a csomag feladásakor elküldik Önnek a rendeléskor megadott e-mail címre. A futárszolgálat adott munkanapokon 8 és 17 óra között való kiszállítást vállal. Ha szűkebb időtartamot szeretne tudni, az értesítő e-mailben kiküldött telefonszámon jelezheti közvetlenül a GLS-nek (ill. Foxpostnak). Az áru és a szállítás értéke fizethető előre átutalással, bankkártyával vagy a helyszínen a futárnak.
A futárszolgálattal rendelt csomagok házhoz szállítási díja online bankkártyás fizetés esetén 990 Ft, utánvét esetén 1380 Ft, 15 000 Forint feletti összegű rendelés esetén a szállítás ingyenes.
2. Fizetési mód
A következő módokat választhatja a fizetéshez:
Bankkártyás fizetés
A megvásárolt termékek fizethetők előzetesen bankkártyával a WooPayments titkosítással ellátott rendszerén keresztül. Bankkártyával lehet fizetni a GLS és Foxpost -futároknak is, illetve a Foxpost csomagautomatáknál.
Készpénzes fizetés
A megvásárolt termékek kifizethetők házhoz szállítás esetén a futárnak.
3. Számlázás
A rendszerünk minden esetben számlát állít ki a megrendeléséről, melyet e-mailben a vásárláskor megadott e-mail címre megküldünk. Amennyiben a számlát nem a regisztrált felhasználó nevére, hanem másik névre (pl. cégnévre) kéri, a Számlázási és szállítási adatok menüpontban adja hozzá a számlázási címet. Kérjük, rendelése során járjon el kellő gondossággal, mivel utólag már nincsen lehetőségünk a számlát más névre és címre kiállítani.